LET DADDY LOVE YOU!

MARCO PAJARI

+358 40 540 9930

TERO NAPPARI

+358 50 532 4001

HANNA RAATIKAINEN

+358 400 883 316

Tampere office

Koskikatu 7 A 6, 33100 Tampere
Y-TUNNUS (VAT): 2109365-6

Helsinki office

Korkeavuorenkatu 30, 00130 Helsinki
Y-TUNNUS (VAT): 2109365-6

Tervetuloa Daddyn duuniarkistoon!

Sitten vuoden 2007 on ehtinyt sattua ja tapahtua kaikenlaista…

How to brand an amusement park

Funpark, the biggest indoor amusement park in Northern Europe, was opened in Lempäälä’s Ideapark shopping centre in June 2012. Daddy experienced the most amusing couple of months in its history as the amusement park’s brand was being built. When the project was commenced, the amusement park already had a name, but everything else was left for Daddy to concoct. The brand building project provided the amusement park with a slogan, visual look, ride names, website, outdoor advertising, print advertising, TV advertising, radio advertising and so on.

Näin brändäät huvipuiston!

Case Funpark kuva 1

Pohjoismaiden suurin sisähuvipuisto Funpark avattiin Lempäälän Ideaparkiin kesäkuussa 2012. Avajaisia edelsi Daddyn päämajalla sen koko historian huvittavin parikuukautinen kun huvipuistolle rakennettiin tavoitteiden mukaista brändiä.

Toimeksiantovaiheessa huvipuistolla oli jo nimi. Kaikki muu annettiinkin sitten Daddyn käsiin. Projektin aikana puistolle syntyi slogan, visuaalinen ilme, laitenimistö, webbisivusto, ulkomainontaa, lehtimainontaa, tv-mainontaa, radiomainontaa jne jne…

Projekti oli yksi Daddyn historian mieleenpainuvimmista, sillä sen aikana päästiin käytännössä toteamaan miten moninaista brändinrakennus voi parhaimmillaan olla. Ja miten voimakkaaksi viesti voi muotoutua kun sitä tuetaan riittävän monessa eri ympäristössä.

Funpark Lomasää
Funpark Aktiiviloma

Funpark Referenssi kuva 2Funpark Referenssi kuva 3