LET DADDY LOVE YOU!

MARCO PAJARI

+358 40 540 9930

TERO NAPPARI

+358 50 532 4001

HANNA RAATIKAINEN

+358 400 883 316

Tampere office

Koskikatu 7 A 6, 33100 Tampere
Y-TUNNUS (VAT): 2109365-6

Helsinki office

Korkeavuorenkatu 30, 00130 Helsinki
Y-TUNNUS (VAT): 2109365-6

Tervetuloa Daddyn duuniarkistoon!

Sitten vuoden 2007 on ehtinyt sattua ja tapahtua kaikenlaista…

Telling the truth brings new customers

There are various misconceptions about collision damage repair and vehicle insurance. Many people leave their car unrepaired fearing, for instance, how their premiums might be affected.

Overturning these misconceptions was chosen to be one of the main themes of brand building for J. Lindstedt’s Collision Repair and Paint Centre in the upgrading project piloted by Daddy. A brand image underlining fairness, professionalism and fast service was created and the company’s internal operations were updated.

Toisinaan brändin
rakennuksen tärkein tehtävä on harhaluulojen kumoaminen

Lindstedt kolarikorjaamo-automaalaamo. Onni onnettomuudessa.

 

Case Lindstedt

Lindstedt video. Kolarikorjaamo-automaalaamo Lindstedt. Onni onnettomuudessa.

Kolarikorjaamiseen liitetään usein erilaisia vakuutuksiin liittyviä harhaluuloja. Moni jättää kiesinsä kunnostamatta esimerkiksi bonusten menettämisen pelossa. Kolarikorjaamo-automaalaamo J. Lindstedtin tapauksessa näiden harhaluulojen kumoaminen otettiin Daddyn luotsaamassa uudistusprojektissa yhdeksi brändinrakennuksen pääteemaksi. Lisäksi yritykselle rakennettiin ryhdikästä rehtiyttä, ammattilaisuutta ja nopeaa palvelua alleviivaava brändimielikuva, joka kiteytettiin Onni onnettomuudessa -peruslupaukseksi. Viestin läpimenon tueksi toteutettiin yrityksen palvelufunktiota korostava webbisivusto sekä markkinoinnin perusmateriaalit.

Lindstedt kolarikorjaamo-automaalaamo. Onni onnettomuudessa. Lindstedt logo

 

Lindstedt on työnsä jäljestä ylpeä korjaamoluokiteltu ja auditoitu korikorjaamo. Yritys on toiminut vuodesta 1993.

 
Lindstedt kolarikorjaamo-automaalaamo. Onni onnettomuudessa.

Onnistuminen näkyy jo hallin puolella

Lindstedtin päätös lähteä panostamaan markkinointiin ja tehdä se toimialalla erottuvalla tavalla, on alkanut kantaa hedelmää. Korjaamohallin ovet käyvät aikaisempaa tiuhempaan ja onnistumisesta kertoo myös asiakkailta saatu suora palaute. Markkinointiviestinnässä annetut lupaukset lunastetaan Lindstedtillä palvelemalla jokaista asiakasta ammattitaidolla ja sydämellä.

“Daddyn sitoutuminen projektiimme teki vaikutuksen, ja lopulta heidän ehdotuksestaan muuttui markkinointimme lisäksi jopa yrityskulttuurimme! Kaiken kaikkiaan on mukavaa toimia nuorekkaan toimiston kanssa, jonka tekemisessä ei ole turhan konservatiivista “asiapenttifiltteriä”!”

Petri Lindstedt, toimitusjohtaja

 

Sosiaalinen media hallussa