Mainostoimisto Daddyn toteuttama Sadex-kuva

Brändinkirkastusta, uusi verkkosivusto ja palvelumuotoilua, kiitos!

Sadevesijärjestelmiä sekä kattoturva- ja tikastuotteita myyvässä Sadexissa tiedettiin, ettei brändi ole vain kaunista käärepaperia ja päräyttäviä sloganeita. Siksi brändiuudistuksen yhteydessä kunnostettiin kertarysäyksellä myös yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa. Lisäksi haluttiin tarkistaa, miten hyvin Sadex kohtaa asiakkaansa ostopolun eri vaiheissa.

Asiakas
Sadex

Tehtävä
Päivitä brändi ja toimintamallit ajan tasalle!

Keinot
Brändin kirkastaminen, verkkosivusto, palvelumuotoilu

Silence – markkinoiden hiljaisin sadevesijärjestelmä.

Ensiaskeleina kirkastaminen ja verkkosivusto

Tämä brändinkirkastusprojekti oli Daddylle oikea HIIT-treeni! Sadexille luotiin tunteita herättävä ”Antaa sataa!” -slogan, bränditarina sekä uusi, upea verkkopreesenssi. Teknisenä kumppanina verkkosivustoprojektissa oli Padio Oy, joka herätti Sadexin sivuston ja verkkokaupan henkiin Craft CMS -alustalla. Kyseessä taisikin olla ensimmäinen Suomessa kyseiselle alustalle rakennettu kauppakokonaisuus.

Sadex 3D-talo
Sadex 3d-sateenvarjo

Pisteenä pisaran päälle palvelumuotoilu

Projektin kruunasi palvelumuotoiludokumentaatio, jossa Daddy tarkasteli Sadexin ja asiakkaan fyysisiä ja digitaalisia kohtaamispisteitä asiakassuhteen eri vaiheissa. Mukaan kirjattiin asiakaspolun kehittämistä kaipaavat vaiheet parannusehdotuksineen. Näin Sadex sai tarkan kuvan siitä, miten brändi juttelee asiakkaan kanssa eri tilanteissa – olipa meneillään kiinnostuksen herättämisen tai vaikka kaupan jälkihoito.

Hyvää shittiä
jo vuodesta 2007!

Daddy Finland
Marco Pajari - Partner - Daddy Finland Oy

© Dadvertising from Tampere and Helsinki since 2007.
Brändin rakentaminen, yritysilmeet, verkkosivustot, sisältömarkkinointi, brändihahmot, painotuotteet, augmented reality.