Mainostoimisto Daddyn toteuttama Sadex-kuva

Brändinkirkastusta, uusi verkkosivusto ja palvelu­muotoilua, kiitos!

Laadukkaita sadevesijärjestelmiä sekä kattoturva- ja tikastuotteita myyvä Sadex pisti Daddyn notkeuden ensimmäisen yhteistyöprojektin aikana mukavalla tavalla koetukselle.

Koska yrityksessä oltiin sitä mieltä, että brändi ei ole pelkkää kaunista käärepaperia ja päräyttäviä sloganeita, haluttiin brändin uudistamisen yhteydessä pistää kertarysäyksellä kuntoon myös yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa.

Eikä tässä suinkaan vielä kaikki. Brändinrakennusprojektin aikana tahdottiin myös tarkistaa, miten Sadex ihan oikeassa elämässä kohtaa asiakkaansa eri ostopolun vaiheissa.

Asiakas
Sadex

Tehtävä
Päivitä brändi ja toimintamallit ajan tasalle!

Keinot
Brändin kirkastaminen, verkkosivusto, palvelumuotoilu

Silence – markkinoiden hiljaisin sadevesijärjestelmä.

Ensimmäisenä tehtävänä brändin kirkastaminen ja verkkosivusto

Tämä brändinkirkastusprojekti oli Daddylle oikea HIIT-treeni, jonka aikana Sadexille syntyi tunteita herättävä “Antaa sataa!” -slogan, bränditarina sekä uusi, upea verkkopreesenssi.

Teknisenä yhteistyökumppanina verkkosivustoprojektin toteutuksessa oli Padio Oy, joka herätti Sadexin sivuston ja verkkokaupan henkiin Craft CMS -alustalla. Ne, jotka asiasta jotain ymmärtävät, saattavat yllättyä kuullessaan, että Sadexin verkkokauppa on todennäköisesti ensimmäinen Suomessa kyseiselle alustalle rakennettu kauppakokonaisuus.

Sadex 3D-talo
Sadex 3d-sateenvarjo

Pisteenä pisaran päälle palvelu­muotoilu

Ja tosiaan, kaiken muun hyvän lisäksi Sadex sai tämän projektin puitteissa vielä palvelumuotoiludokumentaation, jossa otettiin kantaa Sadexin ja asiakkaan välisiin fyysisiin sekä digitaalisiin kohtaamispisteisiin asiakassuhteen eri vaiheissa. Lisäksi dokumentaatioon kirjattiin asiakaspolun vaiheet, joissa olisi vielä kehitettävää (kehitysehdotuksineen, tietenkin). Nyt Sadexilla on tarkka kuva sitä, millaista keskustelua heidän brändinsä asiakkaan kanssa käy, olipa kyseessä sitten asiakkaan mielenkiinnon herättäminen tai kaupan jälkeinen jälkihoito.

Hyvää shittiä
jo vuodesta 2007!

Daddy Finland
Marco Pajari - Partner - Daddy Finland Oy

© Dadvertising from Tampere and Helsinki since 2007.
Brändin rakentaminen, yritysilmeet, verkkosivustot, sisältömarkkinointi, brändihahmot, painotuotteet, augmented reality.