Valjasta brändisi asiakkaan palvelukseen

Sisältö­markkinointi

Aikaisemmin pääsit asiakkaasi ostoaikeista selville jo aivan alkumetreillä, mutta tänä päivänä voit vain toivoa päätyväsi päätöksentekovaiheessa mieluisimpien vaihtoehtojen listalle. Ellet sitten tee kuten he, joilta ostetaan – ja roiku sitkeästi asiakkaasi kintereillä koko kypsyttelyprosesin ajan.

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin kuningaslaji

Sisältömarkkinointi on laji, jossa palkinnot ovat parhaimmillaan hykerryttävän hienoja. Se on myös markkinoinnin muoto, joka oikein toteutettuna peittoaa tänä päivänä mennen tulleen muut markkinoinnin metodit. Ja miksikö? 

  1. Tulet löydetyksi
    Sisältömarkkinointi auttaa sinua tulemaan löydetyksi. Miltä kuulostaisi se, että nousisit tärkeimmillä hakufraaseillasi orgaanisesti Googlen etusivulle ja myös pitäisit paikkasi siellä?
  2. Rakennat suhdetta
    Sisältömarkkinointi rakentaa suhdetta sinun ja asiakkaasi välillä pitkään ja uskollisesti. Olet sen avulla mukana asiakkaasi päätöksentekoprosessissa koko sen ajan, kun hänen ostopäätöksensä vaatii kypsyäkseen.
  3. Lataa
    ilmainen
    opas!

    Sisältömarkkinointi­opas

  4. Luot liidejä
    Sisältömarkkinointi tukee aivan oikeasti yrityksesi myyntitoimintoja. Myyjäsi voivat käyttää aikansa vain laadukkaiden liidien kontaktoimiseen sen sijaan, että haravoisivat neulaa heinäsuovasta. 
  5. Pysyt pinnalla
    Sisältömarkkinointi on ajatonta. Kun sisällöt rakennetaan oikein, ne jäävät elämään verkkoon ja auttavat brändiäsi listautumaan yhä uusissa ja uusissa webbihauissa. Tämä on näkyvyyttä, joka peittoaa kampanjaluontoiset markkinointitoimenpiteet 6-0.
  6. Sykit somessa
    Sisältömarkkinointi auttaa sinua ottamaan oman verkkosivustosi lisäksi haltuun myös sosiaalisen median kanavat. Some-yhteisöjesi jäsenet arvostavat varmasti sitä, että tarjoilet heidän seinilleen muutakin infoa kuin juhannusterveiset tai myymäläsi poikkeusaukioloajat.

Heidän sisältömarkkinointinsa on toiminut timanttisesti

Sisaltomarkkinointi Oivauni Daddy

Uniklinikka heräsi sisältömarkkinointiin

Blogiartikkeleiden ansiosta Oivaunen verkkosivuston kävijämäärät lähtivät nopeasti kasvuun.