Daddy myöntää isyytensä ja osuutensa siihen, että lukuisat eri toimialojen asiakkaat ovat onnistuneet brändinsä rakentamisessa ja markkinoinnissa. Sen enempää henkseleitä paukuttamatta mainitsemme tässä kuitenkin vain muutaman esimerkin.
Ennen kesälomia Daddy ennätti vielä toteuttaa ABC-mobiilin uuden kampanjan markkinointimateriaalit lehtiin, televisioon ja sähköisiin ympäristöihin. ...
KPO:n ilmainen Kesärieha riemastutti lapsia 2023. Daddy pomppasi riemusta mukaan luomaan tapahtuman markkinointi-ilmettä. ...
⚽️ Viimevuotisen skuuttikiertueen onnistuttua upeasti Daddylle heitettiin pallo myös kesän 2023 KPO:n Prismoja kiertävästä yleisötapahtumasta. Yhdessä @ilaripro, @lassihurskainen ja @sportspotsuomi kanssa järjestetty Ilarin ja Lassin kikkakoulu osui tarkasti markkinointimaaliin. ⚽️ ...
Daddy kiteytti KPO:n vuoden 2023 Kannustajat-kampanjan perusajatuksen uuden otsikkon alle: Bonuksilla se pienikin ponnistaa!
.
.
.
#kpokannustajat #kannustajat ...
BTS: KPO:n Kannustajat 2023 -kampanjan uutta ilmettä.
.
.
.#procreate #procreateillustrations ...
Kannustajat-konsepti vaihtelee osuuskaupoittain. KPO:n alueella suosikkiseuralleen voi kerätä rahaa tekemällä ostoksia S-ryhmän toimipaikoissa. Daddy toteutti KPO:n vuoden 2023 Kannustajat-kampanjalle uuden ilmeen.
.
.
.
#kpokannustajat #kannustajat ...
Tampereen kainalosta löytyy lääniä rakentaa tai muuttaa valmiiseen. #sastamala ...
🎶 New York, New York 🎶. The English version of vesi.fi was launched at the UN 2023 Water Conference yesterday.
In addition to actual site, we’ve created a short introductory video for the service. Here’s one of the effect shots.
#fluidsimulation #watersimulation #blenderphysics ...
© Mainostoimisto Daddy Finland Oy, Satakunnankatu 33 B, 33210 Tampere.
Dadvertising from Tampere and Helsinki since 2007.
Brändin rakentaminen, yritysilmeet, verkkosivustot, sisältömarkkinointi, brändihahmot, painotuotteet, augmented reality.