Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Adeptuksella on myyntiä kaupan.

Kun ohjelmistoyritys Adeptus lähti laajentamaan palvelupalettiaan myyntivoimapalveluiden tuottamiseen, soi Daddyn päämajassa puhelin. Tarvittiin raamit, joiden puitteissa toimia hallitusti ja yhtenäisen ilmeen mukaisesti. Daddy vingutti liitua ja pureskeli muutaman lyijykynän torsoksi. Tuloksena syntyi uusi yritysilme, slogan ja liuta erilaisia markkinointitoimenpiteitä, joilla uudesta toimialavaltauksesta tultaisiin tiedottamaan.

Adeptuksen myyjät pääsivät asiakaskohtaamisissaan kiertelemättä aiheeseen, kun tietä oli ennakkoon tasoitettu suorakampanjoilla. Kuinkahan moni yritysjohtaja oli aikaisemmin saanut pöydälleen omenan tai kurpitsan näin tuoreella sisällöllä varustettuna?

Referenssikuva 1

Referenssikuva 2

Referenssikuva 3

Referenssikuva 4

Referenssikuva 5

Referenssikuva 6