Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Ideapark ilmoittaa nyt uudella yhtenäisellä ilmeellä.

Kun kauppakeskuksesta löytyy yli 200 liikettä, kahvilaa ja ravintolaa, asettaa se haasteita myös markkinointiviestinnän ulkoasulle. Daddy rakensi Ideaparkin ilmoittelulle yhtenäiset visuaaliset raamit ja leikitteli otsikoinnin ja kuvamaailman yhdistelmillä. Syntyi Ideaparkin näköinen ilmoitussarja, josta esimerkkejä löytyy suurimpien sanomalehtien sivuilta viikottain. Toimitukseen kuului myös selkokielinen ohjeistus, jonka avulla asiakas osaa nyt itsekin hyötykäyttää uusia ilmoituspohjiaan.

Samaa visuaalista ilmettä jatketaan myös kauppakeskuksen ulkomainonnassa.

Referenssikuva

Referenssikuva

Referenssikuva

Referenssikuva

Referenssikuva