Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Goforen rekrytointikampanjat

Parhaat tulokset saavutetaan yhdessä

Digitalisaation palveluyritys Gofore menestyy, koska se on ymmärtänyt että yrityksen työntekijät ovat avain onnistumisiin. Goforen toimialalla kilpailu huippuosaajista on kovaa ja rekrytointiin panostetaan siksi erityisellä intensiteetillä. Daddyltä Gofore on pyytänyt apua kahden rekrytointikampanjan suunnitteluun ja toteutukseen – ja se on kannattanut.

Vuonna 2017 Goforen kampanjaviesti oli “Parannetaan yhdessä maailmaa”. Kampanjassa houkuteltiin työntekijöitä Suomen parhaaseen työpaikkaan tekemään hyvää. Gofore lupasi lahjoittaa jokaista uutta goforelaista kohti 500 euroa työntekijän itsensä valitsemaan hyväntekeväisyyskohteeseen. Yhteensä kampanjan tuloksena hyväntekeväisyyteen lahjoitettiin 25 500 euroa!

Vuonna 2018 Gofore puolestaan lupasi kampanjassaan, että “Menestys tehdään yhdessä.” Käytännössä tämä tarkoitti sitä, että jokainen uusi Goforen kanssa työsopimuksen allekirjoittanut työntekijä sai 1500 euron arvosta Goforen osakkeita itselleen.

Kumpikin kampanjoista onnistui erinomaisesti ja jopa ylitti odotukset.

Ota yhteyttä!

Kiinnostaako markkinointikampanja? Anna kuulua itsestäsi, olemme sinuun pian yhteydessä!