Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Case impact?

Effet is French for “impact”. That’s precisely what Daddy set up to deliver when creating a brand image for the fresh hybrid communications agency. Hybrid, you ask? Thats’ short for combining content production with content management in different channels. All being relevant and of top-notch quality, of course.

Jokaisen menestyjän takana on hyvä huoltojoukko

Hybridiviestintä
“Tarkoituksenmukaisen ja laadukkaan sisällöntuotannon, sisällönhallinnan ja eri kanavien (kuten printin, digin, sosiaalisen median ja virtuaalimaailman) yhdistämistä. Viestintää, jossa eri voimanlähteet tukevat linjakkaasti asiakkaan tavoitteita ja menestystä.”
Näin kuului briiffi, jolla suunnitteilla olevan viestintätoimistoyhteenliittymän toimitusjohtaja Jari Runsas lähestyi Daddyä. Viestinnän kenttään oli suunnitteilla jotakin uutta ja tuoretta. Ja tämä innovatiivinen konsepti toivottiin nyt paketoitavan houkuttelevaan ja vetovoimaiseen brändikääreeseen.

effet = “Teho, vaikutus.”


ään. [ˈteɦo]

Asiakkaan ristimänimi uudelle yritykselle. Daddy maalasi asiakaslupauksen hyvin tiivistävälle nimelle visuaalisen kääreen ja muovaili sen asiakaslupauksen muotoon:

Hybridiviestintä Effet. Oivaltaa osaamisesi.

Hybridiviestintä Effet Oy
Effet syntyi, kun laadukkaat sisällöntuotannon ammattilaiset – viestintätoimistot Plenty’s sekä Tammisto Knuutila & Tammisto – yhdistivät voimansa. Henkilöstömme DNA-perimään on jo parin vuosikymmenen ajan kuulunut asiakkaiden menestyksen tukeminen viestintäosaamisellamme.
Uuteen brändiin pääset tutustumaan tarkemmin Daddyn stailaamalla webbisivustolla osoitteessa: www.effet.fi.