Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Toimiva verkkokauppa = tyytyväinen asiakas

iService on iOS-laitteiden ikioma teho-osasto. Tuore start-up -yritys keskittyy iPhone- ja iPad- huoltoon ja varaosien myyntiin. Nettiin Daddy rakensi iService-sivuston, verkkokaupan ja sähköisen ilmeen. Huoltotilausjärjestelmä ja vikadiagnostiikka toteutettiin WordPress-julkaisualustalle, johon integroitiin WooCommerce-verkkokauppalisäosa.

Huoltotilaus laitteella kuin laitteella

Nopea huolto säästää asiakkaiden hermoja jo ensimetreiltä lähtien, kun huoltotilaus käy sujuvasti ja tilausprosessi on ilmeeltäänkin sukunäköä huollettavien laitteiden kanssa. Reiluna lisänä käyttäjä voi tilata laitteelleen myös maksuttoman vikadiagnoosin. Parhaimmassa tapauksessa ehjä iLuuri saapuu takaisin käyttäjälleen vielä samana päivänä kun Lähetä-nappia painettiin. Sivuston sisältö skaalautuu sulavasti niin mobiili- kuin pöytälaitteillekin: responsiivisuus on Daddyn keskimmäi­nen nimi.


Daddyn toteuttama projekti iServicelle sisälsi koko yritysilmeen suunnittelun, logoa ja asiakkaiden käyttöön tarjottavia postituspaketteja myöten. Selkeää ja toimivaa asiakaspalvelua – aivan kuten iServicen oma huoltopalvelukin.