Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Case Lilli kuva 1

Verkkokampanja, jonka moni silmäpari huomasi

Mikkelin puhelin Oyj:n Lilli 24/7 Huolenpitopalvelu kaipasi lisää näkyvyyttä. Palvelu oli hyvä, mutta se kaipasi kiteyttävän tarinan, johon potentiaaliset asiakkaat voisivat samaistua.

Case Lilli video 1

Daddy loi tähän tarkoitukseen diplomiyrittäjä Sirkka-Jalmarin, jonka tietokonehuolet saivat alituiseen heittämään läppärillä vesilintua. Kovasti näytelijä Miitta Sorvalin näköinen Sirkka-Jalmari esiintyi spotissa sekä nettisivuilla demonstroimassa, miksi Lilli 24/7 on hyvä investointi.
TV-spotissa haluttiin näyttää konkreettisesti, kuinka usein Sirkka-Jalmarilla on tietokonehuolia. Ratkaisuna oli täyttää hänen kotitoimistonsa läppäristä saaneilla siivekkäillä. Haasteeksi muodostui löytää kiireisellä aikataululla riittävä määrä täytettyjä vesilintuja. Tuotantoyhtiö Legenda riensi kuitenkin hätiin ja toteutti Daddyn vision.

Kampanjan mediapanostukset suunnattiin kokonaan verkkoon hyödyntämällä mediatilan ohjelmallista ostamista, näkyvyyden retargetointia, hakusanamainontaa ja somemarkkinointia.

Lilli valtasi Verkkouutiset näyttävästi kahdeksi viikoksi.