Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

 

Case Järvinen kuva 1

Järvinen on palannut

Järvisen suksilla on moni suomalainen oppinut hiihtämään, ja niillä on voitettu myös useita mestaruuksia. Legendaarinen suksivalmistaja oli useita vuosia poissa markkinoilta, mutta on nyt tehnyt kaivatun comebackin. Daddy hääri huoltomiehenä tässäkin keississä.

Saimme kunnian tasoittaa latua legendan paluulle. Suunnittelimme muun muassa uusia kuosimalleja sekä TV-spotin, joka kiteyttää hauskalla tavalla Järvisen poissaolon ja paluun.

 

Suksi suomalaiselle

Daddy teki alkuun useita kymmeniä erilaisia kuosimalleja, joista asiakkaan kanssa valittiin finalistit Classic-, Skate-, Optigrip- ja Kids-suksille. Suunnittelimme samalla myös sauvojen ja asusteiden kuosit sekä monojen myyntipakkaukset.
Järvisen perinteinen J-merkki säilytettiin, mutta itse nimilogo päivitettiin tälle vuosituhannelle. Samalla brändi, jonka tuotesuunnittelu pohjautuu pitkiin, kotimaisiin perinteisiin sai uuden sloganin – Suksi suomalaiselle.

 

Daddy auttoi myös tulevan myymäläkonseptin visualisoinnissa. Järvisen tuoteperheen kaikki elementit löytyvät samasta pisteestä.

 

Järvisen tv-mainokset

TV-spottien yllätys rakentuu vahvasti Järvisen tuotenimen ympärille, sattuuhan se samalla olemaan Suomen 10. yleisin sukunimi. Jollei satu itse olemaan Järvinen, jokainen ainakin yhden sellaisen tuntee.

Case Järvinen video 1
Case Järvinen video 2
Case Järvinen video 3