Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Maan mainioin matkatoimisto uudisti brändistrategiansa

Ikaalisten Matkatoimisto on risteily-, kierto- ja kylpylämatkojen kokenut järjestäjä. Luotettavasta ja laadukkaasta palvelustaan tunnettu perheyritys on vienyt asiakkaitaan lomille ympäri Eurooppaa jo yli 20 vuoden ajan.
Lomamatkojen lisäksi Ikaalisten Matkatoimisto taitaa myös yritysmatkojen järjestämisen. Avaimet käteen -palveluna voi työporukalleen tilata vaikkapa kokousristeilyn, palkintomatkan, elämysmatkan tai mittatilauksena suunnitellun uniikkimatkan.
Tarjontaa siis riittää, mutta miten kertoa siitä tarpeiltaan niin erilaisille kohderyhmille?
Toimivalla brändistrategialla, oikeilla otsikoilla, vetovoimaisella visuaalisuudella ja tehokkailla toimillapa tietenkin.
Daddy muovaili Ikaalisten Matkatoimiston kuluttaja-asiakaslupauksen muotoon “Paras tapa vaihtaa vapaalle” ja tiivisti yrityksen B2B-tarjooman hyödyt sloganiksi “Tee matka parempaan bisnekseen”. Nämä kaksi teemaa saivat ympärilleen yhtenäisen, perheyrityksen välitöntä meininkiä ja laadukasta tekemistä henkivän brändikääreen. Taktista kaupankäyntiä tehostamaan Daddy nikkaroi uusiin brändikehyksiin saumattomasti sopivan yritysmatkoja esittelevän www-sivuston sekä kuluttajakohderyhmille suunnattuja TV-spotteja.
Ikaalisten matkatoimisto logo

Ikaalisten Matkatoimisto Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen perheyritys, joka valmistaa, myy ja toteuttaa kaikki matkansa itse. Viemme maailmalle joka vuosi yli 100.000 suomalaista ja teemme sen parhaalla mahdollisella hinta-laatusuhteella.

Case Ikaalisten matkatoimisto kuva 1