Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

“Not as crappy an ad agency as others.”

That’s a straight quote from Bitwise’s CEO. Daddy entered into a cooperation agreement with Bitwise bearing all the advertising industry’s sins. The client had been disappointed with advertising agencies more than once and, therefore, expected little of Daddy. Nevertheless, a joint effort to create a marketing theme was initiated. Fetish for Code summarizes what makes Bitwise unique: conventionality and obviousness are not highly valued in the company, yet it serves its customers with utmost professionalism and passion.

Joskus onnistuminen tuntuu aivan erityisen hyvältä

Case Bitwise kuva 1

Tähän projektiin Daddy lähti koko mainosalan syntisäkki selässään. Asiakas oli kerta toisensa jälkeen pettynyt mainostoimistoilta saamaansa palveluun, eikä sen takia juuri odottanut Daddyltäkään kummoisia. Siitä huolimatta brändistrategiaa kuitenkin päätettiin lähteä rakentamaan yhdessä.
Yhdessä siinä onnistuttiinkin. Fetish for Code kiteyttää sen millä Bitwise erottuu kilpailijoistaan – yrityksessä karsastetaan tavanomaisuutta ja itsestäänselvyyksiä sekä palvellaan asiakasta äärimmilleen viedyllä ammattitaidolla ja intohimolla.

“Ei ihan niin paska mainostoimisto kuin muut.”

Toimitusjohtaja Tomi Mikkonen, Bitwise

Ydinviesti päätettiin herättää henkiin laadukkaalla teemakuvalla. Toteuttajaksi Daddy valitsi vanhat tutut, FLC415:n. Oli tärkeää, että lopputulos heijastaisi Bitwisea ja Daddya yhdistävää intohimoa omaan työhön. Pitkän kuvauspäivän päätteeksi syntyi kokonaisuus, jossa jokainen taustaelementtikin alleviivaa pikkutarkkaa ja omintakeista asennetta.
Making of -kuvia löydät Daddyn Flickr-sivuilta.
Bitwise logo
Bitwise on vuonna 2003 perustettu työntekijöidensä omistama AAA-luottoluokitettu yritys. 2012 Bitwise valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place To Work® -instituutin kilpailussa. Kauppalehden Menestyjät -listalle yritys on noussut 2011 ja 2012.