Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Oivaunen sisältömarkkinointi

Sitkeys palkitaan

Kun Oivauni ja Daddy aloittivat yhteistyön, asetettiin yhdeksi markkinoinnin tavoitteeksi Oivaunen verkkolöydettävyyden parantaminen orgaanisissa Google-hauissa. Lisäksi haluttiin lähteä kasvattamaan suuren yleisön tietoisuutta unen merkityksestä ja laadukkaaseen lepoon liittyvistä asioista. 

Daddy kiillotti ensitöikseen Oivaunen webbi-ilmeen ja toteutti sivustolle teknisen hakukoneoptimoinnin. Sen jälkeen työpöydälle otettiin sisältömarkkinointistrategia ja tämän kylkiäisenä markkinoinnin automaatiotoimintojen määrittely. 

Jo sisältömarkkinoinnin ensimetreillä kävi selväksi, että uunituore strategia toimi. Viikoittain julkaistujen sisältöartikkeleiden ansiosta Oivaunen verrkkosivuston kävijämäärät lähtivät nopeasti kasvuun ja Facebook-sivusto heräsi uudella tavalla henkiin. Myös jatkossa Oivaunen sivustovierailujen voidaan olettaa kasvavan, sillä tänä päivänä uniklinikka listautuu sisältömarkkinointinsa ansiosta kaikilla tärkeimmillä hakusanoillaan Googlen ensimmäiselle tai toiselle sivulle.

Ota yhteyttä!

Kiinnostaako sisältömarkkinointi tai markkinoinnin automaatio? Anna kuulua itsestäsi, olemme sinuun pian yhteydessä!