Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

OTSO:n sisältömarkkinointi

Satoja liidejä, huimia klikkiprosentteja

OTSO Metsäpalveluilla oli harvinainen ongelma: yrityksen kohderyhmärekisterit olivat ensiluokkaisessa kunnossa. Yleisö myös janosi metsänhoidon maailmaan liittyviä sisältöjä. Ainoa haaste oli, että sisällöt puuttuivat. Samoin kuin punainen lanka niiden tuottamiseen.

Daddy otti työrukkasensa naulasta ja aloitti rakentamalla OTSO:lle sisältömarkkinointistrategian. Sen jälkeen Daddy perusti OTSO:n verkkosivustolle Pöllipostia-sisältömarkkinointiosion, jonne se ryhtyi tuottamaan systemaattisesti strategian mukaisia sisältöjä erilaisista metsänhoitoon liittyvistä teemoista. Sisällöt jaettiin myös sosiaalisessa mediassa ja tieto tuoreimmista artikkelijulkaisuista lähetettiin OTSO:n asiakkaille kuukausittain uutiskirjeessä.

Asiakasvuorovaikutusta tukemaan OTSO:n käyttöön valjastettiin myös markkinoinnin automaatiojärjestelmä. Automaation avulla yritys sai nyt mahdollisuuden lähestyä asiakkaitaan heitä kiinnostavilla sisällöillä ja pääsi myös seuraamaan, mistä aiheista sen yleisöt erityisesti olivat innostuneita.

Kaikki edellämainitut yhdessä saivat aikaan sen, että OTSO:n asiantuntijoilla oli jo muutama kuukausi sisältömarkkinoinnin aloittamisen jälkeen hyppysissään satoja liidejä. Siis sellaisia potentiaalisia tulevaisuuden asiakkaita, jotka olivat ilmaisseet kiinnostuksensa metsänhoitoasioita kohtaan.

Ota yhteyttä!

Kiinnostaako sisältömarkkinointi tai markkinoinnin automaatio? Anna kuulua itsestäsi, olemme sinuun pian yhteydessä!