Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Case Päihdelinkki kuva 1

Päihdelinkin verkkosivusto

Mikä on sinun hyvä syysi?

Päihde­link­ki halusi saada ihmi­set kiin­nittämään huomio­ta alko­ho­linkäyttöönsä. Daddy auttoi tässä hyvässä asias­sa toteuttamalla tarkoitukseen inte­rak­tii­vi­sen verkkosivuston. Sivustolla verkkovierailijat pääsivät paljastamaan omat hyvät syynsä alkoholinkäyttöön ja kirjoittamaan ne digitaalisten pullojen etiketteihin.
Verkkosivusto oli paitsi elämyksellinen, myös informatiivinen. Sivus­tol­ta sai luotet­ta­vaa tietoa päihteistä, minkä lisäksi siellä pääsi vapaas­ti kerto­maan omas­ta päihtei­denkäytöstään sekä laskemaan oman alkoholinkäyttönsä kalorikertymiä.
Kampanjan aikana Päihdelinkin sivustolle kertyi syitä juomiseen ja juomattomuuteen sadoittain. Vastaukset vaihtelivat huumorimielellä tehdyistä hyvinkin koskettaviin.

Koska on kaljantai.

Kaljantai – ja muita hyviä syitä

Syitä sekä juomiseen, että juomattomuuteen saatiin sadoittain. Vastaukset vaihtelivat huumorimielellä tehdyistä hyvinkin koskettaviin, mikä kertoo siitä, että kampanja osui ja upposi.

Ota yhteyttä!

Kiinnostaako verkkosivuston uudistaminen? Anna kuulua itsestäsi, olemme sinuun pian yhteydessä!