Daddyn referenssejä vuosien varrelta:

Sadexin brändin rakentaminen

Ilmeen lisäksi muotoiltiin myös palvelu

Laadukkaita sadevesijärjestelmiä sekä kattoturva- ja tikastuotteita myyvä Sadex pisti Daddyn notkeuden ensimmäisen yhteistyöprojektin aikana mukavalla tavalla koetukselle. Koska yrityksessä oltiin sitä mieltä, että brändi ei ole pelkkää kaunista käärepaperia ja päräyttäviä sloganeita, haluttiin brändiuudistusprojektin yhteydessä pistää kertarysäyksellä kuntoon myös yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa. Eikä tässä suinkaan vielä kaikki. Brändiprojektin aikana tahdottiin myös tarkistaa, miten Sadex asiakkaansa ihan oikeassa elämässä eri ostopolun vaiheissa kohtaa.

Projekti oli Daddylle oikea HIIT-treeni, jonka aikana Sadexille syntyi tunteita herättävä “Antaa sataa!” -slogan, bränditarina sekä uusi, upea verkkopreesenssi. Teknisenä yhteistyökumppanina verkkoprojektin toteutuksessa oli Padio Oy, joka herätti Sadexin sivuston ja verkkokaupan henkiin Craft CMS -alustalla. Ne, jotka asiasta jotain ymmärtävät, saattavat yllättyä kuullessaan että Sadexin verkkokauppa on todennäköisesti ensimmäinen Suomessa kyseiselle alustalle rakennettu kauppakokonaisuus.

Ja tosiaan, kaiken muun hyvän lisäksi Sadex sai tämän projektin puitteissa vielä palvelumuotoiludokumentaation, jossa otettiin kantaa Sadexin ja asiakkaan välisiin fyysisiin ja digitaalisiin kohtaamispisteisiin asiakassuhteen eri vaiheissa. Lisäksi dokumentaatioon kirjattiin asiakaspolun vaiheet, joissa olisi vielä kehitettävää (kehitysehdotuksineen, tietenkin). Nyt Sadexilla on tarkka kuva sitä, millaista keskustelua heidän brändinsä asiakkaan kanssa käy, olipa kyseessä sitten asiakkaan mielenkiinnon herättäminen tai kaupan jälkeinen jälkihoito.

Sadex ja Daddy jatkavat yhdessä jumppaamista edelleen. Sittemmin Daddy on ollut mukana mm. valmistelemassa uuden brändin koulutusmateriaaleja yrityksen työntekijöille sekä franchising-yrittäjille.

Ota yhteyttä!

Kiinnostaako brändin rakentaminen? Anna kuulua itsestäsi, olemme sinuun pian yhteydessä!