Yritysilme antaa brändillesi kasvot

Yritysilme on yrityksen kokonaisidentiteetin ydin, joka tukee valittuja strategisia brändilinjauksia. Sen rakennuspalikoita ovat nimi, logo, fontti, värit ja slogan, joita käytetään johdonmukaisesti kaikissa yhteyksissä.

Daddy suunnittelee yritysilmeitä kaiken kokoisille yrityksille. Mikäli tahdot singota brändisi tähtiin, kannattaa ilmeen lähtökohdat kirkastaa syvällisessä workshopissa. Jos tavoitteeksi riittää pelkästään katseita keräävä brändikääre, voi briiffiksi riittää kevyempi keskustelu.

Asiakas
Lukuisia

Tehtävä
Suunnittele meille katseita keräävä brändikääre!

Keinot
Yritysilmeen suunnittelu, logosuunnittelu, sloganin suunnittelu

Visuaalisen identiteetin suunnittelu ja toteutus

Yritysilmeen osia ovat logo, värimaailma, typografia, graafiset elementit ja usein myös slogan. Briiffi- ja workshop-vaiheen jälkeen alkavat hahmottua yritysidentiteetin tärkeimmät piirteet. Jokaisen suunnittelijan käsiala on erilainen, joten projektiin kannattaa kiinnittää juuri siihen parhaiten soveltuva suunnittelija.

Yritysilmeen jalkauttaminen markkinointimateriaaleihin

Uusi yritysilme herää yleensä ensimmäiseksi henkiin käyntikorteissa, lomakkeistoissa tai presentaatiomateriaaleissa. Nämä perusmateriaalit ovat ratkaisevan tärkeitä ensivaikutelman luomisessa, joten ilmeessä ei kannata tyytyä tavanomaiseen!

Brändikuvien merkitystä ei voi liikaa korostaa

Daddy tekee tiivistä yhteistyötä brändinrakennuksen maailmanlaajuisen ammattilaisverkoston kanssa. Tarvittaessa in house -suunnittelutiimin tueksi värvätään sieltä suunnitteluun lisävoimaa, jos paras lopputulos sitä edellyttää.

Uniikit, brändiarvoja oikealla tavalla viestivät kuvat ovat yritysilmeen ydinsisältöä, johon kannattaa panostaa. Vaikka brändikuvien tuotanto vaatii budjettia, on se pitkällä usein kustannustehokkaampaa kuin kuvapankkikuvien käyttö. Hyvin rakennetut omat brändikuvat varmistavat myös erottuvuuden ja taipuvat moneen käyttöön.

Silmää komeudelle jo vuodesta 2007.

Luodaan uusi brändi - mainostoimisto Tampere - Daddy Finland
Tero Nappari, Partner, Daddy Finland Oy

© Dadvertising from Tampere and Helsinki since 2007.
Brändin rakentaminen, yritysilmeet, verkkosivustot, sisältömarkkinointi, brändihahmot, painotuotteet, augmented reality.