Daddy myöntää isyytensä ja osuutensa siihen, että lukuisat eri toimialojen asiakkaat ovat onnistuneet brändinsä rakentamisessa ja markkinoinnissa. Sen enempää henkseleitä paukuttamatta mainitsemme tässä kuitenkin vain muutaman esimerkin.
Osuuskauppa KPO:n tapaan myös ristisanatehtävät viettävät juhlavuotta. Ensimmäinen suomenkielinen sanaristikko julkaistiin 1925. Ensimmäinen kuvaristikkokin on tänä vuonna ehtinyt jo 70 vuoden ikään.
Daddy ehdotti, että sankarit voisivat juhlia porukalla. Niinpä tuotimme KPO:n myymälöissä jaettavan juhlaristikon, också på svenska. Mukavaa aivojumppaa niille arviolta lähes miljoonalle suomalaiselle, jotka täyttävät ristikoita. ...
“That’s not a snow globe. THAT’s a snow globe.”
Crocodile Dundeekin olisi nostanut kädet pystyyn nähdessään tämän jättimäisen lumisadepallon. Daddy oli jälleen ideamoottorina kun KPO:n Prismojen asiakkaille toteutettiin supersuosittu myymäläaktiviteetti. Nopeimmin reagoivilla oli mahdollisuus napata kivoja palkintoja, mm. iPhone. ...
☃️❄️☃️❄️☃️❄️☃️❄️☃️ ...
Kokkeiles ite mistä Sastamalan asumisalueesta sää enämpi tykkäät. Paas sitte jakajen vastaukses muillekkin. Ja juu, Daddyhän se kerkes kevvääksi rustata tämmösenki testin.
#kuntamarkkinointi ...
© Bränditoimisto, Digitoimisto, Mainostoimisto – Daddy Finland Oy, Satakunnankatu 33 B, 33210 Tampere.
Dadvertising from Tampere and Helsinki since 2007.
Brändin rakentaminen, yritysilmeet, verkkosivustot, sisältömarkkinointi, videotuotannot, brändihahmot, painotuotteet, augmented reality.
Alkoiko kiinnostamaan yhteistyö? Ota yhteyttä.