Hyvää shittiä* todellisille asianharrastajille

Tosissaan, mutta ei vakavasti

Daddy myöntää isyytensä ja osuutensa siihen, että lukuisat eri toimialojen asiakkaat ovat onnistuneet brändinsä rakentamisessa ja markkinoinnissa. Sen enempää henkseleitä paukuttamatta mainitsemme tässä kuitenkin vain muutaman esimerkin.

Daddyn mainos- ja digitoimistopalvelut

Osuuskauppa KPO – ylihyvä lanseerauskampanja

Kun asiakassuhde muuttuu kumppanuudeksi

Brändin rakentaminen naiselliseen tapaan

Verkkosivusto vesitietoa janoaville

Brändin rakentamista, uusi verkkosivusto ja palvelumuotoilua

Lanseerauskampanja, jolle avaruuskaan ei ollut rajana

Rytmikkään makea markkinointikampanja

Daddyn mainos- ja digitoimistopalvelut

Osuuskauppa KPO – ylihyvä lanseerauskampanja

Tutustu Prisman lanseeraukseen

Kun asiakassuhde muuttuu kumppanuudeksi

Brändin rakentaminen naiselliseen tapaan

KPO 115 vuotta, eikä suotta

Tutustu brändin juhlavuoteen

Verkkosivusto vesitietoa janoaville

Tutustu verkkosivuston palvelumuotoiluun

Brändin rakentamista, uusi verkkosivusto ja palvelumuotoilua

Lanseerauskampanja, jolle avaruuskaan ei ollut rajana

Rytmikkään makea markkinointikampanja

Daddyn mainos- ja digitoimistopalvelut

Osuuskauppa KPO – ylihyvä lanseerauskampanja

Kun asiakassuhde muuttuu kumppanuudeksi

Brändin rakentaminen naiselliseen tapaan

Verkkosivusto vesitietoa janoaville

Brändin rakentamista, uusi verkkosivusto ja palvelumuotoilua

Lanseerauskampanja, jolle avaruuskaan ei ollut rajana

Rytmikkään makea markkinointikampanja

Osuuskauppa KPO:n tapaan myös ristisanatehtävät viettävät juhlavuotta. Ensimmäinen suomenkielinen sanaristikko julkaistiin 1925. Ensimmäinen kuvaristikkokin on tänä vuonna ehtinyt jo 70 vuoden ikään.

Daddy ehdotti, että sankarit voisivat juhlia porukalla. Niinpä tuotimme KPO:n myymälöissä jaettavan juhlaristikon, också på svenska. Mukavaa aivojumppaa niille arviolta lähes miljoonalle suomalaiselle, jotka täyttävät ristikoita.
...

“That’s not a snow globe. THAT’s a snow globe.”

Crocodile Dundeekin olisi nostanut kädet pystyyn nähdessään tämän jättimäisen lumisadepallon. Daddy oli jälleen ideamoottorina kun KPO:n Prismojen asiakkaille toteutettiin supersuosittu myymäläaktiviteetti. Nopeimmin reagoivilla oli mahdollisuus napata kivoja palkintoja, mm. iPhone.
...

☃️❄️☃️❄️☃️❄️☃️❄️☃️ ...

Kokkeiles ite mistä Sastamalan asumisalueesta sää enämpi tykkäät. Paas sitte jakajen vastaukses muillekkin. Ja juu, Daddyhän se kerkes kevvääksi rustata tämmösenki testin.

#kuntamarkkinointi
...

* Asiakkaan luonnehdinta
Daddyn duuneista

Daddy Finland – Let Daddy Love You!
Tero Nappari, Partner, Daddy Finland Oy

© Bränditoimisto, Digitoimisto, Mainostoimisto – Daddy Finland Oy, Satakunnankatu 33 B, 33210 Tampere.

Dadvertising from Tampere and Helsinki since 2007.
Brändin rakentaminen, yritysilmeet, verkkosivustot, sisältömarkkinointi, videotuotannot, brändihahmot, painotuotteet, augmented reality.

Alkoiko kiinnostamaan yhteistyö? Ota yhteyttä.