Hyvää shittiä* todellisille asianharrastajille

Tosissaan, mutta ei vakavasti

Daddy myöntää isyytensä ja osuutensa siihen, että lukuisat eri toimialojen asiakkaat ovat onnistuneet brändinsä rakentamisessa ja markkinoinnissa. Sen enempää henkseleitä paukuttamatta mainitsemme tässä kuitenkin vain muutaman esimerkin.

Daddyn mainos- ja digitoimistopalvelut

Osuuskauppa KPO – ylihyvä lanseerauskampanja

Kun asiakassuhde muuttuu kumppanuudeksi

Brändin rakentaminen naiselliseen tapaan

Verkkosivusto vesitietoa janoaville

Brändin rakentamista, uusi verkkosivusto ja palvelumuotoilua

Lanseerauskampanja, jolle avaruuskaan ei ollut rajana

Rytmikkään makea markkinointikampanja

Daddyn mainos- ja digitoimistopalvelut

Osuuskauppa KPO – ylihyvä lanseerauskampanja

Tutustu Prisman lanseeraukseen

Kun asiakassuhde muuttuu kumppanuudeksi

Brändin rakentaminen naiselliseen tapaan

KPO 115 vuotta, eikä suotta

Tutustu brändin juhlavuoteen

Verkkosivusto vesitietoa janoaville

Tutustu verkkosivuston palvelumuotoiluun

Brändin rakentamista, uusi verkkosivusto ja palvelumuotoilua

Lanseerauskampanja, jolle avaruuskaan ei ollut rajana

Rytmikkään makea markkinointikampanja

Daddyn mainos- ja digitoimistopalvelut

Osuuskauppa KPO – ylihyvä lanseerauskampanja

Kun asiakassuhde muuttuu kumppanuudeksi

Brändin rakentaminen naiselliseen tapaan

Verkkosivusto vesitietoa janoaville

Brändin rakentamista, uusi verkkosivusto ja palvelumuotoilua

Lanseerauskampanja, jolle avaruuskaan ei ollut rajana

Rytmikkään makea markkinointikampanja

Kaupoille pääsee joka päivä, HUUTOkaupoille harvemmin. Etenkään Prismaan. Aki ja Heli Palsanmäki, Markkua unohtamatta, pyrähtivät viime viikonloppuna meklaroimaan Kokkolan ja Ylivieskan Prismojen parkkiksille. Tavara teki kauppansa, makkara maistui ja fanit pääsivät yhteiskuviin tv-suosikkiensa kanssa. Mikä hienointa, huutokauppojen tuottokin menee hyväntekeväisyyteen!

Tämäkin tempaus oli osa Daddyn konseptoimia KPO:n juhlavuoden aktiviteetteja #kpo120 Kiitos tapahtumakuvausmateriaalista @hiutalefilms
...

Tämän kuun loppuun asti KPO:n alueen Prismat, Salet ja S-marketit ovat jälleen virtuaalipelitiloja. Etsi Apsi -pelissä apinatarrat heräävät puhelimen läpi katsottuna henkiin, ja asiakkaat pääsevät kasvattamaan AR-apinan aikuiseksi. Herkkupalkkiokin on luvassa kaikille Apsista huolehtineille.

Peli on osa Daddyn konseptoimia ja tuottamia KPO:n juhlavuoden kampanjoita. Lisätyn todellisuuden teknisenä kumppanina toimivat @theflyar ’n maanmainiot veikkoset. All together now: “multitarget image tracking webAR”!
...

Tämän kuun loppuun asti KPO:n alueen Prismat, Salet ja S-marketit ovat jälleen virtuaalipelitiloja. Etsi Apsi -pelissä apinatarrat heräävät puhelimen läpi katsottuna henkiin, ja asiakkaat pääsevät kasvattamaan AR-apinan aikuiseksi. Herkkupalkkiokin on luvassa kaikille Apsista huolehtineille.

Peli on osa Daddyn konseptoimia ja tuottamia KPO:n juhlavuoden kampanjoita. Lisätyn todellisuuden teknisenä kumppanina toimivat @theflyar ’n maanmainiot veikkoset. All together now: “multitarget image tracking webAR”!
...

* Asiakkaan luonnehdinta
Daddyn duuneista

Daddy Finland – Let Daddy Love You!
Tero Nappari, Partner, Daddy Finland Oy

© Bränditoimisto, Digitoimisto, Mainostoimisto – Daddy Finland Oy, Satakunnankatu 33 B, 33210 Tampere.

Dadvertising from Tampere and Helsinki since 2007.
Brändin rakentaminen, yritysilmeet, verkkosivustot, sisältömarkkinointi, videotuotannot, brändihahmot, painotuotteet, augmented reality.

Alkoiko kiinnostamaan yhteistyö? Ota yhteyttä.