Daddy myöntää isyytensä ja osuutensa siihen, että lukuisat eri toimialojen asiakkaat ovat onnistuneet brändinsä rakentamisessa ja markkinoinnissa. Sen enempää henkseleitä paukuttamatta mainitsemme tässä kuitenkin vain muutaman esimerkin.
Kaupoille pääsee joka päivä, HUUTOkaupoille harvemmin. Etenkään Prismaan. Aki ja Heli Palsanmäki, Markkua unohtamatta, pyrähtivät viime viikonloppuna meklaroimaan Kokkolan ja Ylivieskan Prismojen parkkiksille. Tavara teki kauppansa, makkara maistui ja fanit pääsivät yhteiskuviin tv-suosikkiensa kanssa. Mikä hienointa, huutokauppojen tuottokin menee hyväntekeväisyyteen!
Tämäkin tempaus oli osa Daddyn konseptoimia KPO:n juhlavuoden aktiviteetteja #kpo120 Kiitos tapahtumakuvausmateriaalista @hiutalefilms ...
Tämän kuun loppuun asti KPO:n alueen Prismat, Salet ja S-marketit ovat jälleen virtuaalipelitiloja. Etsi Apsi -pelissä apinatarrat heräävät puhelimen läpi katsottuna henkiin, ja asiakkaat pääsevät kasvattamaan AR-apinan aikuiseksi. Herkkupalkkiokin on luvassa kaikille Apsista huolehtineille.
Peli on osa Daddyn konseptoimia ja tuottamia KPO:n juhlavuoden kampanjoita. Lisätyn todellisuuden teknisenä kumppanina toimivat @theflyar ’n maanmainiot veikkoset. All together now: “multitarget image tracking webAR”! ...
Tämän kuun loppuun asti KPO:n alueen Prismat, Salet ja S-marketit ovat jälleen virtuaalipelitiloja. Etsi Apsi -pelissä apinatarrat heräävät puhelimen läpi katsottuna henkiin, ja asiakkaat pääsevät kasvattamaan AR-apinan aikuiseksi. Herkkupalkkiokin on luvassa kaikille Apsista huolehtineille.
Peli on osa Daddyn konseptoimia ja tuottamia KPO:n juhlavuoden kampanjoita. Lisätyn todellisuuden teknisenä kumppanina toimivat @theflyar ’n maanmainiot veikkoset. All together now: “multitarget image tracking webAR”! ...
Osuuskauppa KPO arpoo 120-vuotisjuhlavuotensa kunniaksi asiakasomistajien kesken vuoden lopussa pääpalkintona upouuden auton sekä joka kuukausi 500 € ostosrahaa. Daddy suunnitteli myymälöihin digitaalisen ja tulostetun kampanjamateriaalin, ja oheiset konseptirendaukset toimivat myös teippareiden ohjeistuksena.
Käy myymälässä katsomassa, miltä kampanja lopulta näyttää! ...
© Bränditoimisto, Digitoimisto, Mainostoimisto – Daddy Finland Oy, Satakunnankatu 33 B, 33210 Tampere.
Dadvertising from Tampere and Helsinki since 2007.
Brändin rakentaminen, yritysilmeet, verkkosivustot, sisältömarkkinointi, videotuotannot, brändihahmot, painotuotteet, augmented reality.
Alkoiko kiinnostamaan yhteistyö? Ota yhteyttä.